cri pasal lgy , meh aku nk lempang . FREE OF CHARGE    




 Bhahaha , jahat seh aku ... erm .. smpai sni je ar aku tuleyh , x larat la derh , and , sorry arr klo aq ad terkasar bahasa , aku badmood sket , tu jdi camtuh .. see ya .. >.<

OLDNEW
Bad luck !
Tuesday, December 21 • 1:13 AM • 0 comments
Omg ! I hate this week ! smuanya hancur , harem benda yg aku nk buat x jdi . apa yg aku buat smua x btul . =.=" .. about that molpoint ... rsenya aku dah ikut tutorial dgn btul , tapi harem seh , time aku nak tulis pass tu , dia jdi bengong .. adoih , aq x larat nk abiskan duit RM10 lgi daa .. erk .. apsal bila aku duka mggu ni , org buat x tao .. :'( .. apsal aku on9 IMVU , bdak tu x lyan aku ? am I invisible ? wow , that's cool , it's not actually , =.=" .. can someone make me feel better ? I miss my father and my two brothers , bila korang nk balik ?? x larat tggu ar , tggu cam tunggul plak .. harem seh .. apsal sorang bdak tu ska cri pasal dgn org ? tabo mau ? grrr .. dah la dia mengaku dia tu SETAN , pastu dok mengaku dia punk.. haish .. aku PANG mau ? ko tu bukannyer punk pown .. tpi punkoq .. err , nak gado pon cri la yg punk cam ko , tau kutuk org je .. grrrr . hmmm ..

cri pasal lgy , meh aku nk lempang . FREE OF CHARGE    




 Bhahaha , jahat seh aku ... erm .. smpai sni je ar aku tuleyh , x larat la derh , and , sorry arr klo aq ad terkasar bahasa , aku badmood sket , tu jdi camtuh .. see ya .. >.<

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa