Masya - allah !& alhamdulillah !
Tuesday, December 7 • 5:10 AM • 0 comments
masya- allah ! Mak aq pi daftarkan aku kat Kelas Yamaha .. yg dkat pekan jitra tu lerr .. Jenuh ! sepatutnya  pgi 2 kali seminggu ... tpi dsebabkan aku hanya ada waktu sebulan utk belajar MELUKIS & BERPIANO , so mak aku suruh pgi 3 kali seminggu  ... aku baru habaq tara tu .. ada lgi ... nerh ! 1 hari kna pi 2 kali . pgi n ptg , mampoih ak ..? ish dak aih .. klo part melukis & mewarna tu aku x larat , naik boring dah .. wlopun bru 2 kli ...dah la kna lukis pastu kna warna guna crayon , (x berapa reti gna crayon) wakaka .. pastu kna warna dan lukis bgi sama dgn lukisan rujukan tu ... yg tu payah uh .. penink aku tgk warna dia .. tpi ALHAMDULILLAH aku berpuas hati dgn lukisan tu ... nak tengok ...? wakaka .. bkan elok sgt pon . =.=" .. LOL !

and .. ALHAMDULILLAH ! bersyukur sgt2 .. apa yg aku inginkan selaMa ini telah pon dimiliki ...tau bntang apa ?? bukan BINATANG lah ! erk ! benda .. O.o" ...x sangka gilos , first day masuk kelas yamaha tu , mak aku dah beli piano .. tpi aku x buat muka syok .. haha , x tau psepa aku x ska tunjuk muka syiok .. tpi bila x syiok, aku buat2 syiok .. =.=" ... ha ! sambung yg tdi .. sbelum bwak balik piano tu dgn harga discount , knalah jdi student kt pusat yamaha tu .. dpt dis 10 % . jadi ler .. 1st day - aku lukis cendawan ! pastu hari ni 2nd day - aku lukis ikan dlm laut ada kerang warna... warna apa ..?? guess! haha .. warna - warni lah ! ...LOL ! ..hari ni belajar piano best jgak .. tpi agak susah ..sbb kna main gna tangan KIRI ..  pastu men lagu bdak2 plak .. kna campur tangan .. (campur tangan - bukan yg menyibuk tu !) mmg agak tergeliat tgn aku  men piano tu ... x sangka , 1 st day dpt piano , boleh men lagu fur elise dah ... tpi part 1 punya .. tpi panjang jgak la kut ..satu malam aku men "fur elise" ... sambil2 tu try men "river flows in you" ( my favret piano instrumental!") tpi boleh skit2 jea ... payah ! tpi aku x reti bca note tu .. so aku bkak youtube .. search river flows in you tutorial ..  aku tgk org men piano jea  .. tpi bleh tangkap . =D ..

adoih , x larat tulis aih ... lenguh mewarna pgi tdi pastu men piano berjam jam plak ..skrg nk men taip plak .. hmmm .. so sampai sini jo lah .. len crita plak ler nnt .. lol .. O.o" SEE YA !

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa