Good for me -_-



Aaaa !! tgh hari tdi , giler tol , wtf =,= . Malu giler :O , awww shet , OK OK , aku bgitahu ape jadi , AKU JATUH waktu nak kluar van =,= , stupidest tol , kain labuh sgt sampai tersangkut dkat satu skru kat van tu , aku baru turun sekerat jalan , pastu tiba2 x leh jalan ke depan , kain tersangkut pastu jatuh tross , dah le budak2 satu van dgn aku tu tgk =,= . Awww , aku akan lebih berhati hati lepas ni , ini adalah satu pengajaran utk aku , aku tu la =,= , terhegeh hegeh nk turun , kan daa jatoh , padan muke an . lol . and lgi satu yg memalukan , time rehat . Aku nak naik atas sebab nak amik baju sukan , naik srang2 , lol . Pastu tgk2 ade budak laki dlm kelas :O , 4 orang , diorang tgh salin baju , OMG . I feel like hell . Sorang tu kata "jgn masuk . org nk salin baju ni , x malu ka tgk laki " =,= . pungkoq hang , x teringin aku tgk , so aku buat mcm tgh cari seseorang , and then patah balik , mcm haruunn je un tdi . I don't want this happen to me again . Please , please , no more embarrassing moment like that , :'(  . Ya Allah , tabahkanlah hati aku ni , 

OK ok DAH ! that's all I want to share for today :| . erm , Insha-Allah aku akan meluangkan masa utk blogger ni lgi . BOOBYE !

OLDNEW
i am so embarrassed >.<"
Sunday, January 30 • 3:51 AM • 0 comments
Good for me -_-



Aaaa !! tgh hari tdi , giler tol , wtf =,= . Malu giler :O , awww shet , OK OK , aku bgitahu ape jadi , AKU JATUH waktu nak kluar van =,= , stupidest tol , kain labuh sgt sampai tersangkut dkat satu skru kat van tu , aku baru turun sekerat jalan , pastu tiba2 x leh jalan ke depan , kain tersangkut pastu jatuh tross , dah le budak2 satu van dgn aku tu tgk =,= . Awww , aku akan lebih berhati hati lepas ni , ini adalah satu pengajaran utk aku , aku tu la =,= , terhegeh hegeh nk turun , kan daa jatoh , padan muke an . lol . and lgi satu yg memalukan , time rehat . Aku nak naik atas sebab nak amik baju sukan , naik srang2 , lol . Pastu tgk2 ade budak laki dlm kelas :O , 4 orang , diorang tgh salin baju , OMG . I feel like hell . Sorang tu kata "jgn masuk . org nk salin baju ni , x malu ka tgk laki " =,= . pungkoq hang , x teringin aku tgk , so aku buat mcm tgh cari seseorang , and then patah balik , mcm haruunn je un tdi . I don't want this happen to me again . Please , please , no more embarrassing moment like that , :'(  . Ya Allah , tabahkanlah hati aku ni , 

OK ok DAH ! that's all I want to share for today :| . erm , Insha-Allah aku akan meluangkan masa utk blogger ni lgi . BOOBYE !

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa