tibai ~ O.o .
Thursday, January 6 • 8:13 PM • 0 comments
erm , itu tajuk x tau hala , lol . skolah boring seh , kwn ta ramai , grr , ifah , atiqah i miss u ~~ :( . omg skola , minggu pertama pon da byk keja skola , harun tol , pen pon mcm nak habes dakwat jea , nahh . haha . lulul . tomorro saya x tao la bleh pgi skolah utk cat ke x . tiada kepastian , omg seluar sukan blom beli , bju sukan blom bli , naseb tudung dah ada , damn , hari ahad da kna pkai , skrg dah jumaat tpi harem x bli lgi , tudiaaa la . huh , x tao x tao , pkai bjuu kurung pon tapa kut , limao limao , apa yg aku carut neh ?
         haish , anak mak yong ak mmg x reti senyap , duk umah org , keja bising , satgi nangis , satgi gelak , satgi jerit2 sbb kna ligan , lol . err , x tao hala =,= . haha , aku mkn coklat pon nak jgak ,  dia tanya "eh , ko amik kt mne coklat tu ?" , aku jwb leerr "aku amik dlm seluar , try check poket ko.." , bdak tu x caya , lol . aku tipu jer , aku amik dlm peti ais , limao limao , pastu harun seh , dia tanya kakak aku , errr , dpt jgak dia telan coklat tu . dushhh .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa