syiok tamat TEST !
Friday, February 11 • 6:05 AM • 0 comments
w000tt , gembira , melompat ah . xD . aahh lega gila , test tamat . haieee , rimas aku test tahun ni , smua kena study , kena hapai , klo tak hapai mmg nak mampoih , woy bahasa arab awat soalan gaban sgt tak tau =,=' . ITS KILLING ME ! geraammm aku , aku punya la duk tawakal , x taw nak jwb apa aku doa "ya allah , bantulah aku " LOL . time tu doa tak termakbul kot , HAHA , padan muka , tudiaaa la . Aku masuk kelas tu lambat , time nak periksa baru pindah kelas , haieeee . soalan dia mencabaq sehh . "ustaz saya ingin minta izin untuk keluar kelas" ahhh , soalan tu , aku mmg x leh jawab . awatlah aku tak pindah selepas periksa tak tau , senang hidup aku . wakakaka . waaahh , aku tak tau nak habaq , pndidikan islam mmg aku hapai terlebih , yg tak masuk hapai habeh , PADAN LA MEMORY FULL ! lol , "berikan TIGA contoh fardhu ain dan TIGA contoh fardhu kifayah" yg tu mmg aku x taw , aku hentam ah , asalkan tak tggal kosong ,  for Jack , masehh sbb doakan aku xD . mwihihi , OK OK sudahh .

fyi , berjam2 dah kot , aku tak publish post ni , aku biaq ja , muahahaha xD .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa