OK , today at school .
Sunday, April 10 • 5:21 AM • 0 comments
K , firstly ..tadi time tgh periksa , tiba2 ckgu Ibrahim lalu kt kaki lima tu . and tiba2 :o , dia mai kt aku , ckp pelan2 , suroh sapu sampah kt kaki lima tu , kotoq kot . time tu hilang habih ingatan aku yg aku dok hafal agama tu , wtf arh . dah tegetaq , tak ingat aku nk tuleh apa . Tapi naseb ingatan aku kuat gi .

Tadi kt surau mmg ftw , w000tt , air kolah yg kat surau tu dah mcm air kat laut . Syahirah kacau aku , time tu aku tgh amik air smayang kt kolah tu , so aku amik air tu renjis kat dia :D pastu dia balaih balik , terkena awatif kot . Pastu awatif pon balaihh balikk , pastuuuuuu jadi lah depa dua tu , pakat2 curah ayaq . Hareemm dah la aku dok tgh2 depa , aku kna jgak . wooo , malu kot org tgk. "depa ni ok ke dak ?" -.- , heh . Pastu aku dah habih amik air smyang , awatif sorang ja blom habeh , syahirah kcau dia , pastu Awatif amik cebukk nak siram kt Syahirah , tapi Syahirah lari , aku yg kena , wtf . Basah lencunn woy . naseb kena kain ja , klo kna dri ataih , derekk aku tolak dia masuk kolah . "woy , hampa ingat ni sungai ka ?!" hat tu aku jerkah beh .

Labels:


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa