Friday, August 5 • 10:02 PM • 0 comments
Aummm , aku da lama tk post kt blog . not in mood . Tapi hari ni baru start nk tulis balik , LOL .



Firstly , Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak semua ;) Hari ni termasuk hari ke-6 umat Islam berpuasa kan kan . Hmpaaaaa2 seronok dak puasa ? aku syokk . Puasa itu satu ibadat cuba menahan diri daripada melakukan perkara2 yg membatalkan puasa mulai terbit fajar sehingga terbenam matahari . Jangan la dok curi2 makan pulakk . Tk baik oiii . Tahan lapaq sampai ke maghrib ja pon , bukannya nak mati dah pon . Lain la kalau tahan lapaq sampai seminggu , hoho .

Yang paling best bagi aku kt bulan puasa ni adalah time bukak puasa dapat makan sedap2 :3 , HAHA . And aku tk sabaq nak rayaaa . #baru puasa 6 hari dah kalut nak raya . Bukan apaaaa :O aku rindu sepupu aku . LOLOL . Tapi kan , zaman Nabi Muhammad S.A.W dulu , Nabi Muhammad dgn sahabat2 dia sediss bila dah nak raya . Ya la kan , depaa seronok dapat beribadah di bulan Ramadhan . Takut tahun depan dah tk dapat buat lagi ;( Ajal maut di tgn Allah .

Awat lah bulan2 puasa ni ada jugak orang dok buat jahat kat aku , menganiaya orang . Suka sangat ka menyusahkan hidup orang , best ka ? Tk terasa bersalah langsung ka ? Gege ngat aih . Dok hack account orang , dia ingat account FB aku acc pak dia ka apa . Aku dah mintak maaf , mai kata aku penyebab dia hilang kawan baik , what de ? Pfftttt ! -.- Aku cuma berkawan ja pon dgn "kawan baik" dia tu , bukannya aku bawak lari dia pun . Aku tk hasut kawan dia supaya tinggalkan dia . Tiba2 buat fitnah sorang2 dia . Bukan masalah aku lagi sbb aku dah mintak maaf tapi org tu gege tkmau maafkan . Haieeeesh , pergi la taubat . Kesian aku tgk dia . Simpatikkk :)


Okies larh , aku nak pi mandi , tgk tv , apa smuaaaa :3 Selamat Berpuasa ! Assalamualaikum : D


Hadis Anas r.a. meriwayatkan ; Apabila Ramadhan bermula, maka Rasulullah s.a.w pun bersabda ; "Sesungguhnya telah datang kepadamu suatu bulan yang terdapat di dalamnya satu malam yang terlebih baik daripada seribu bulan..."

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa