Syawal
Thursday, September 1 • 10:51 PM • 0 comments
Awh , dah lama aku tk bukak blog or edit or update blog . Time nak raya mmg busy , tk sempat nk bkak blog sndiri . See , raya ke-4 baru aku nak ucap selamat hari raya , HAHA . Ok fine , Selamat Hari Raya semua , maaf zahir dan batin , kalau aku ada salah silap tolong maafkan nah . Setiap manusia tak lari dari melakukan kesalahan dan kesilapan :) So amacam , best tak hampa main mercun , raya mcm mana , mesti hampa dapat duit raya banyak kan kan kan . Haremm , aku taun ni duit raya tk sampai RM20 . Benci btoi , bila dah besaq org tk pandang utk bagi duit raya . Taun lepaih mmg ler RM20 up up up . heh tahun ni jgn harepp la . Sbenaqnya aku tk mgharap dpt duit raya pon lol .

Raya tahun ni tk semeriah raya taun lepas ;/ sepupu kesayangan tk balik rumah opah , huhu . Kalau ada spupu aku , izzati tu , mmg arh , aku paling tk sabaq nak raya . HAHA ok lah nak mandi dulu tkmau tulis panjang2 . Selamat Hari Raya again and maaf zahir dan batin :)

The end of story





OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa