Kerajinan sementara ;p
Sunday, November 20 • 1:22 AM • 0 comments

6350684327_e0295a8efc_z_large

Hey guys , how are ya doin' ? ;)
Kay , now I'm alone at home . And it is called "Home Alone" . LOL . Weh boringnyaaaa dok sorang , abang aku keluaq , mak aku pulak kijooo . 

eh eh do you know what is kijooo ? hehee its mean kerja lah ;p 

Heh heh , hampa tau dak pagi semalam kan , eh dak dak , correction : pagi kelmarin , hehe . pagi kelmarin kan time aku bangun2 tidoq , aku teruih rasa semangat nk kemaih bilik , ha tudiaa. Pastu turun2 katil masuk bilik ayaq basuh muka , masuk bilik then teruih susun2 buku yg berselerak ,kemaih habih almari2 buku . Then mak aku mai tolong kemaih2 sekali ;D Haieeee bilik aku licin dah sekarang ni . Teruih terang sebelum ni bilik aku tk macam bilik anak dara tapi mcm bilik anak teruna tau dak -__- .

867dce40002a10844ec69b51_large
Awat dak , baju bersepah , ataih katil semak dgn kertaih2 apa smua sampai aku nk tidoq pon ta boley . Pastu almari aku , haihh serupa kandang ayam dah pon . Hah meja study aku pulakkk , macam tempat buang sampah ja pon .  Dah la dgn berhabuknya , berkurun tk sapu meja study tu , haha . Sampai domokun aku pon tiap2 hari bersin tk tahan dduk kt meja study aku ;p

Hehe tapi satu ja tk selesai lagi , almari baju dalam bilik aku niiiii , hampa tau dakkk , dia tkdak pintu ;( HAHA , bengongnyaaahh . Semak gila tgk baju2 dok gantung , warna warni , tonononottt pastu dgn hangernya terkeluaq terkeluaq , senget2 . Mcm pa lagi . Esok aku nk suroh mak aku boh langsir ah xD Aku dok bayang kalau letak langsir sbg pintu mesti cantik kan ^_^ Haihh aku mintak langsir warna pink , nak bagi padan dgn warna bilik . Paihtu mak aku kata amik langsir yg ada sudah la , tk larat nak beli dah haih , nak jahit pon satu hal . Adoiii , pulakkk dah . Tkpa lah , janji ada langsir , lul . Aku teringin gila bilik tema kawaii . Haieee mesti lawa kan kalau bilik aku mcm bilik theme kawaii ;D , tkpa2 , yg ada pon dh ckup dah .


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa