Selamat Hari Raya Aidiladha
Monday, November 7 • 4:29 AM • 0 comments
Tumblr_lktcirmr1l1qfd46o_large

Assalamualaikum , di kesempatan ini , aku nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam :) Mohon maaf zahir dan batin . Kalau ada terkasar bahasa, sakitkan hati , tolong maafkan nah :)

Raya elok2 tau , jgn makan byk sangat , nnt gemuk padan muka :p Mcm mana raya hampa semua ? Dpt tgk lembu kena sembelih dak ? haha kesian kt hang noh lembuuuuu , jadi mangsa korban . It's ok , lembu masuk syurga :D Kelmarin aku tgk ada lembu dok kena ikat kt pokok , budak2 suka dok kacau dia . Haishh kesian lembu tu hidup tk tenang . Tkpa lah , tk lama hang kena sembelih , hidup bahagia tkdak manusia nak kacau2 guna kayu dah : D

228680_10150184292313876_517398875_7088215_4807718_n_large

Tapi aku sedih la sbb kelmarin aku beli CD hantu bonceng. Haihh aku pon excited balik nk tgk . Pastu lepaih beli tu , nak cari kedai makan , lapaq :L Kedai pakat2 tutup habih raya ni . Pastu ayah bwak pi restoran makanan arab . Perghhh depa buat jamuan kt situ , untunglaaa dpt makan free nasi arab :) Rezeki Allah bagi . Pastu habih makan naik keta , time nak sampai rumah baru perasan , CD tu tkdak :o Aku pon gelabah laaa cari tk jumpakk . Pastu tanya ayah aku , "abah ada nampak dak cd yg beli tadi ?" pastu ayah aku kata "ni ada kt abah" , aku pon legaaa arh -__- Pastu ayah aku check lagi sekali , rupa-rupanya bukan , tapi tu cd kosong yg ayah aku beli . Haihhh , mmg betui la cd tu hilang dah , jatuh kot masa bukak pintu kereta -__- Nak buat mcm mana , dah hilang . Apa pon ta boley ~ 

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa