Boring and Not
Tuesday, December 6 • 11:20 PM • 0 comments

Tumblr_lviihf2mtg1qdfcgso1_500_large

Hey peeps , so how is your holiday going ? Erghh , seriously I'm telling you , cuti ni mmg boring nak mampusss . Aku duduk rumah , online makan online makan ja. Kalau keluaq tu mmg sah ikut mak aku pi office pagi2 . Perghh mcm tkdak aktiviti yg menyeronokkan ja cuti ni .

Tapi tapi kan , hari khamis tu aku pi Penang dgn mak aku . Hehe , actually mak aku ada hal dekat USM . Aku ikot la , tkkan nak duduk rumah sorang2 , adik beradik aku semua ikut ayah aku pi Pahang -__- Then kebetulan dkt usm ada karnival , dok juai2 apa semua . Tiba2 aku terjatuh hati dkt sepasang kain corak polkadot . Woaaa , chocolate and white . So cuteee , so I decided to buy it . And my mom agreed :p Tak sabaq nak suroh mak aku jahit baju kurung dgn kain tu . Muehehe .

Sepatutnya tidoq dkt Penang , tapi meeting mak aku dibatalkan , so kami balik rumah la, tk jadi tidoq sana -,- Mula2 aku dok excited nak p tempat yg ada  roller coaster , pusing2 tu apa semua . Hehh , tiba2 meeting cancel pulakk , apa boley buat , balik ler~

Tumblr_luk7rret0f1qg78qwo1_500_large

Then lalu dkt hanging bridge , wakaka hampir 1 jam duduk atas jambatan besaq tu , sesak sgt . Elok laa , kami nak balik pon time org habis kerja , wakaka . But seriously I'm enjoying the beautiful view at the sea . Mmg nampak cantik gilaaaa , aku dh lama tk tgk tempat cantik2 ni . Langit warna biru , so air laut dia pon warna biru , wonderful world ;) It was the best time I had on this holiday actually , haha . Then aku nampak ada lagi satu jambatan depa nak buat , the new one , belum siap , jalan tkdak lagi . Kesian , muahaha .

Mak aku cerita kat aku , tiang yg paling tinggi dkt tgh2 jambatan tu sebenaqnya berguna , bukan saja2 ja . Actually tali2 tu semua utk pegang jalan jambatan tu . And I was like o.O Hahaa , tali putih tebal2 yg banyak2 tu digunakan utk pegang jalan jambatan tu rupanya . Depa buat mcm tu so kapal boleh lalu bawah jambatan tu . Kay aku baru tauu , aku ingat saja2 ja buat mcm tu , hahaha . But it looks niceee ;D



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa