great night with my lil bestie
Thursday, December 8 • 4:29 AM • 0 comments
27566862_large

So Wowwww ! Last night , I had a very great night with my bestfriend , Awatif Sofea , or you can visit her blog HERE . So what so great about last night ? HAHA

Actually , I spend an hour and a half  ( 1 hour 1/2 min) with her last night , yeahhh again . Well , kami gayut on the phone jakk , tkdak kesempatan nak jumpak :( But cool jugakk kan , dapat ckp on the phone pon ckup bersyukur dah , HAHA . We had all this last night night --> Laugh , stupid joke , story about a novel , jiwang karat , karaoke together , kutuk antara satu sama lain (that's normal , haha)

Well mula2 dia cerita dkt aku pasai novel yg dia baca , seriously I think its a great novel . Nama novel tu dibius cinta kalau tk silap . Heheee skrg ni pon org dok bising pasai Ombak Rindu best kan . Kaykay , novel yg kwn aku cerita kt aku ni best jugakk weh , teringin nak baca , tapi terlalu tebal , there aint way I'm gonna read that book -.-

Then Awatif tiba2 nyanyi lagu jiwang~ kt aku . Aku gelakkk tergolek golek ataih katil , haha , its kinda funny and cool . Idk , mmg aku gelak bila org nyanyi kt akuuu , HAHA xD Then lepaih aku gelak2 , dia suruh aku nyanyi pulak , haha , here come my big laughh , tergolek golek again -_- Pastu aku bukak lagu True Friend , then dia nyanyi , aku ikut nyanyi sikit2 ja . Pastu , LOL , she wanted me to sing the whole song myself . Time tu dah rasa ok sikit dah , so I sing it to her ;) Dia kataa dia terharuuu gilaaaa , hahaha I hope she really was xD

After that , saat kutuk antara satu sama lain , haha its normal , seriously . Dia kata aku gemukk , then aku kata  "hang rabun ka apa , aku kuruih jakkkk :o" pastu aku kata dia tembam , dia kata tembam la comel , haha -,- I said  gemuk sihat , and blablabla , debat . wakaka .

And sweet moment is at the last , time kami nk go to bed dah .
Awatif : Yun ngantuk dak ?
Me : Hmm , ngantuk jugakk ni
Awatif : Erm aku pon , nak p tidoq dulu
Me : okayy
Awatif : bye Yun , I love you
Me : I love you too :)
Awatif : Assalamualaikum
Me : Waalaikumussalam

-The end of conversation-
Hahaa , okay itu sajaaaa , and I just want her to know that she is the best best of the bestfriend in my life evaaa , eventhough sometimes she really really damn annoying me a lot , she understand me like nobody else . Walaupun kami agak berbeza tapi dia mmg paham semua masalah aku , dia selalu bagi semangat kt aku , dia tk pernah ignore masalah yg aku alami , dia selalu amik berat , kalau aku tk jawab , mesti dia akan tanya sampai lah aku jawab . And I miss her damn muchhhhh >,< And I miss my other bestfriend , Syahirah and Umi , I just...really2 miss em . Hope you like this post , readers ;D

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa