Hmm ;(
Sunday, March 25 • 6:34 AM • 0 comments
Tumblr_m1ehw8v5tb1qcysn1o1_500_large

Sungguh aku risau . Aku takut kehilangan kawan yang selalu ada di sisi aku . Aku sayang kawan2 aku , Syiera , Awatif ,Umi . Tadi time kt skolah , umi kata dia nak pindah sekolah kalau tk dapat duduk asrama . Aku terkejut badak . Aku gelabah , aku tkmau sapa2 dari geng aku pindah . Tapi umi cakap serius , aku ingat dia main2 . lul .  Umi pindah sekolah kalau tk dapat asrama , aku mintak dia mai awai tiap2 pagi , tapi mungkin berat jugak untuk dia . Aku tktau nak buat apa supaya umi tk pindah bulan 4 nnt ;(

Time perhimpunan pulak , Awatif kata ayah dia mungkin tukaq pi negara mana tah , lupa dah -.- Dia pun macam nak pindah jugakkk . Time tu lah nak menitis air mata aku ni . Aku nak teriyakkkk , wuwu eh dak . Kawan2 , aku tkmau jauh dari hampa , aku sayaaaaaaaang hampa 3 org . Aku semangat bila ada hampa , aku susah nak dapat semangat dari orang lain . Aku senang nak gelak bila ada hampa tiga :')


OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa