Selamat Hari Guru !
Wednesday, May 16 • 6:01 AM • 0 comments
Tumblr_m3rvt3vziw1r3x8h4o1_500_large

 Firstly , nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada smua guru-guruku .

Fuhh hari ni memang penat jugak la dkt sekolah . Dengan ada sorang cikgu tu mintak tolong susun kertas soalan periksa , sempat jugak la aku tolong sampai 10.30 , yang aku risau satgi aku lambat pi dewan . Takut satgi org pakat mula dah , aku tk salin baju persembahan lagi . Pastu gelabah cari geng nasyid tk jumpak , nasib jumpak umi , then ajak umi teman pi surau. Habih salin baju elok2 jumpak geng nasyid dkt asrama . Lega hati aku -.- haha . Setelah berhari hari berlatih nasyid , lagu 'anak murid soleh' dengan 'buatmu ibu' . Alhamdulillah hari ni kami dapat buat yang terbaik utk smua guru , tk sangka dapat johan :D . 

Actually time aku dgr naib johan adalah nasyid geng pengawas , terdetik dalam hati aku , "hmm , tkpa lah kalau tk dapat hadiah dah , yg penting dah selesai buat persembahan" , tiba2 aku dengar johan utk persembahan adalah dari kumpulan Fathonah :D Macam tk percaya ja :) Time Ain baca sajak tu , seriously aku rasa nak teriyak , cara Ain baca memang mcm dia nak teriyak and suara Athiqah mmg buat aku tersentuh :')
Haha kay sampai disini sahaja , esok periksa agama , kalau tkleh jawab , nga alif nga alif .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeonghaseyo yeorobeun ! Welcome to my blog and feel free to 'stalk' meh :P
Don't forget to leave your footprint at my cbox , arasseo? ;)
Saranghae <3

Chating here ♥
Leave your footprint here


Fabulous ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Saranghae ♥
Meow

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Nisa